Melisyaa Kızlar Salı günü kal atışı duymaya gidicez 7+1iz tecrübeleriniz neler paylaşırsanız çok mutlu olurum inş bir aksilik çıkmaz da duyarım
EAK Melisyaa canım ben 5+5te duyamadım vajinal ultrason istersen bakarız ama şart değil embriyo görünüyor dedi doktorum ben de istemedim. 8.haftada gittim duydum.İnşallah sanada nasip olsun ama 7de kesin duyarsın bence.Hadi hayırlısı olsun.