Hilossss benim hatta gün içinde bile ağzım çok kuruyor canım sürekli su içesim geliyor içsem de yetmiyor sanki içini ferah tut inşallah seninde sonuçların temiz çıkar belki de onunla alakası yoktur ağız kuruluğunda akla hep şeker geliyor ama belki yeteri kadar su içmiyoruzdur 🤷🏻♀️😊 hem şeker çıksa bile doktorum çoğunlukla diyetle önlüyoruz demişti en kötü öyle olsa bile belki insüline gerek kalmadan sadece yediklerine dikkat edersin😘sana da hayırlı kandiller inşallah canım❤️