gzmdmryk 9 haftalık hamileyim benim gibi bu aylarda mide yanması reflü sorunu yaşayan var mı nasıl geçirdiniz bilgi verebilir misiniz
Sevdalmira gzmdmryk 16. Haftaya kadar geçmedi Canım bana hiçbir şey fayda etmedi inşallah uzun sürmez
Aysegolcuk gzmdmryk doktorum dilaltı tableti önerdi onu kullanıyorum ismi rennie duo onun faydasını görüyorum çok şükür veya naneli sakızda yardım ediyor bana canım
DemetDigesu gzmdmryk gavısconla yasıyorum canım 12+3 olduk gece uykumdan uyanıyorum cok kotu doktor bırde malalox vermıstı o cok ıyı geldı tr var mı bılmıyorum ama cok etkılı hemen kesıyor
gzmdmryk Aysegolcuk bana da gaviscon verdi ama pek fayda etmiyor midem önceden de rahatsızdı şimdi daha kötü oldu
Aysegolcuk gzmdmryk benim midemde rahatsız reflü var bende ama hamile olunca daha çok yanmaya başladı midem geceleri uykumdan oluyorum
gzmdmryk DemetDigesu bakarım eczaneden olmadı o ilaca mide yanması çok kötü çünkü birşey de yiyemiyorum
SolmazEs gzmdmryk benim 15. Haftadan sonra başladı. Süt yoğurt iyi gelir derler doktorum daha da artttırır dedi reniie falanda iyi gelmiyordu pulcet yazdı doktorum çok şükür tamamen kesti
gzmdmryk SolmazEs inşallah benimki de çabuk geçer süt ürünleri dokunuyor mideme özelliklede süt daha kötü yapıyor