Evinttnc herkesin beta hcg değerı sıfırdan baslar. Yüksek çıktı diyenler geç test yaptırmıştır o yüzdendir. Ben 51 ile öğrendim mesela. Daha geç yaptırsam testi artmış olacaktı ve daha yuksek bi değerle ogrenecektim. Onemli olan kaç olduğu değil düzenli artmasi. 2 günde 2 katına çıkması gerekiyor. Hayırlı olsun :)