Milos Kızlar adetim geçti kan testi verdim negatif çıktı doktorum 2 gün daha olmazsan gel yine test yapalım dedi geç döllenme ya da bunu yaşayan var mı ben bu de tedavi görüyordum
Mutsuz Milos evet bnm de basima geldi adetimden 5 gun gecti kan verdim cikmadi 10 gun sonra yine gittom kan verdim onda hamile ciktim
Muciz_em Olur canim bbimkide oyle 3 kere kan verdim cikmadi idral de silik çıkıyordu gec dollenme olmus skma canini çıkar yakın zamna insalllh
Dilber63 Mutsuz canm bnmde gec dolenme bn yumurtlamayı regle 1hfta kala yakaladım. Yanı kanda bıle yeni oldugu icin az cıktı gec dollenmeymıs [url=https://hizliresim.com/7a5MLm][img]https://i.hizliresim.com/7a5MLm.jpg[/img][/url] evde once ovulasyon denedım cıktı
Mutsuz Milos ben hamile oldugumdan emindim sadece bekledim bu arada sabhalri kalktigim zaman test ypiyordum hayali cizgiyle iki adet cikiyordu en son ki gun tam net cikti ve kan verdim