Glnazz Son 8 gün her gün bugün gelicek mi diye bekliyoruz ama tık yok :) fazlaca sabırsızlanıyorum var mı benim gibi Nisan anneleri ? Kızımız biraz nazlı olacak galiba bizim :)
Tombikis96 Glnazz son 2 gün artık gelsin diye dua ettiğim ama bi belirti bile vermeyen paşamızın keyfi yerinde galiba hiç bi şekilde belirti yok 😁
Perininannesi Glnazz son 12 gündeyim. Ama dün nstde düzenli 105e gelen sancılar çıktı halada devam ama açılma yok ne yapacağımı şaşırdım. :( agriya dayanamıyorum artık.
incitanemm Tombikis96 bizmde son 2 ama tik yok olmazsa binkac gun icnde 23 nisanda baslaticak dogumu doktorum
Tombikis96 incitanemm benim 1 hafta geriden geliyor bu hafta gelmezse 25 inde randevum var bakalım ne diyecek