Maso benim bebeğim 10 gün küvezde kaldı ve o esnada sol göğsümü hiç vermedim almadı bebeğim ucu yok diye hep sağ göğsümü emzirdim çok acıdı sızladı eczaneye gittik çalılan bi bayan da yeni doğum yapmış ben bana en iyi olan kremi verin dedim o da GARMASTAN POMAT verdi gerçekten de çok iyi bi krem onu tavsiye ederim şimdi bile sürseniz olur yani