Meryu bende kahve rengi akıntı geldi bi defa nedeni brlli değil yerleşme den yada düşükten dedi progestan verdi kullanıyom 3.4gündür fitil olarak oda itiyom itiyom geri geliyo bilmiyorum çok işe yararmı çokmu ileri gitmesi lazım hiç fikrim yok sarı bi akıntı geliyo sebebini bilmiyorum doktoruma dedi progestanı kullan dedi sadece