Emirseyma Kizlar merhaba 11+4 üm bugün ultrasonda doktor bakarken başi sağ tarafta idi sizce cinsiyet nedir
Bilgeferhat Emirseyma genelde kızlar sağda erkekler içinde solda derler canım bizim erkek hep solda 32. Haftadayız hala sol taraftaymış kafası 😊
Bilgeferhat Seymahatunn olabilir bende bunu internette okumuştum doktorum da o net belli olmasa da döllenmede genelde erkek bebeklerin solda olduğu kızların sağda olduğu tespit edilmiş ama bu ihtimallerde kimse tahmin edemez demişti 😊
Gamzebyr Öyle saçma işmi olur :) bırak kafası ne tarafta karın yapısı bile insanın vücuduna bağlı bana bu haftalarda tahminde bulundular keşke sorsaydın :)