Aybukeshn İlk doğumum olucak ve sancı mı kasılma mı Doğum belirtisi mi anlamıyor insan. İki gündür gece yatarken belime bir ağrı girip çıkıyor ama sonradan geçtiği için herhalde yalancı sancı diye düşündüm. Ama iki gündür kalçamın kaba etinde hem de iki tarafım da kasılma oluyor zor yere basarak yürüyorum. Doktora bu yüzden gidilir mi bilemedim 🤷🏼♀️
Kaya1902 Aybukeshn benim yengemin başına gelmişti bel ağrısı kalçaya vurunca öyle oluyo son haftalarında kalça ağrısından topallayarak geziyordu allah şifa versin canım 🙏
zlmtprk Bende de var tek taraflı bende merak ediyorum neden oluyo dr u nezaman aramamız gerkiyo yanlış bişeyde yapmak istemiyorum 36+5 im bende