Ceren2019 Ben bi tek eşofman aldım LCWdan o kadar, iki tane daha eşofmanım var büyük gelenlerdi 😄 Bence özellikle hamile kıyafeti almaya gerek yok ya, sonradan giyilmiyor yani. Eşofmanı ben her zaman giyerim mesela çok rahat doğumdan sonra bile alırım bi tane daha ama göbek inince o göbeği kaplayan kısmı göbek olmayınca düşüyor 😅 eşofman olarak hamile eşofmanı al ama üst kıyafet olarak normal tişörtler al bence salaş olan 🙂