Kardelen123 Mrhaba kızlar insülin iğnesi başlandi 22 haftalik gebeyim kiloluyum cok fazla kilo yapar mi war mi kullanıp kilo alan
eymeninannesii Kardelen123 canım ben 5 haftalikkenden bu yana insulin kullanıyorum toplamda 32 haftaligim 10 kg almışım normal bence almazsın
eymeninannesii Kardelen123 amin canım saolasin sağlıkla alırız kucağımiza inşallah bebegimin kilosuda çok şükür normal gidiyo 1800 gr