Gebeyim12 Hanimlar bu aralar kendimi uzdugum icin mi bilmiyorum stresli zamanlar yasadim annem olacak insan canimi sikmisti...24 haftaligim fakat onceden bebegimi cok guzel hissederken bir haftadir hic hissetmiyorum...Onceden kipir kipirdi acaba bu haftalarda boyle mi oluyor en son 23+3 de gitmistim doktora iyi dedi herseyi ama ben hissetmiyorum simdi sanki gebe degilmisim gibi...Tatli da yiyorum yemekte yiyorum ayni...Sizce doktora gitsem mi ki bozuk olan moralim iyice bozuldu😢
Sudembulut Gebeyim12 Canım banada olmuştu doktora gittim hemen baktı aslında hareket ediyorlar da biz hissetmiyoruz anne stres yaptığı içinde çocuğa yansıyor dedi doktorum merak etme dinlen moralini düzelt zaten hissediceksin😍
semrakarahan Gebeyim12 kendinizi yordunuzmu hic cikolata su meyve suyu yiyip icip sol tarafiniza yatin bi sure benim de o haftalarda pek oyle hareketli olmazdi hissederdm ama bu haftlar gibi degil 32 haftaligiz
Gebeyim12 semrakarahan simdi tekrar oyle yapacagim...Biraz uzuldum ailemi taktim.kafama birde temizlik yaomistim bir hafta once ondan mi neyden cozemedim simdi buna kafayi taktim uzuluyorumm
semrakarahan Gebeyim12 takmayin kafaniza uzulmeyen gerckten hissediyolar dinlenin harket etmesse aklinizda kalmasin gidin doktora bi acile yada gozukun aklinda kalmasin en azindan
Gebeyim12 semrakarahan olmadi gidecegim gercekten bu kadar uzun hissetmemek tedirgin etti...Cok tesekkur ederimmm guzel yorumunuz ilginiz icin
Gebeyim12 Sudembulut insallah yaaa sanki hic gebe degilmisim gibi oldum korktum umarim hissederim yaaa iki uc gundur sadece yatiyorum umarim hissederim normaldir insallah yaaa bir kipirdansa oh be diyecegim ilac gibi gelecek bana 🙏