fkaya benimde betayı düşük çıkardı dış gebelik olabilir dedi beni korkuttu sağlık ocağı şuan 6 haftalığım 2 haftadır içim içimi yedi bugün çok şükür kesemizi gördük dış gebelik söz konusu bile değilmiş ve sadece bi yerde yaptır sağlık ocağına pek güvenme derim açıkcası 😊