Burcinnnn 25haftalik olduk 4. Haftadan beri vurunuyorum canım yani 21haftadan beri147 tane vurundum koldan vurunuyodum doktorum baldır en rahat yerdir kaba et dedi uzun zamandan baldirdan vuruyor eşim iğneyi ,iğne hiç acıtmıyor canim içindeki sıvı çok az yakıyo ama evlat icin olduğu icin hergun kendin istekle vurunuyosun korkma kuzum vurununca kendin aa bumuymuş korktum diceksin ☺️Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🙏🏻