Duuyguum canım beta ptesi günü 350 çıktı 5 haftalık çok normal her şey dedi doktor dün kontrol vardı kese gözükmedi alttan bakalım dedi tüpün kenarında bi çıkıntı gördü içerde de tek taş kadar keseyi gördü hatta bak burda sağlıklı bişey yok dedi bidaha hcg ver dedi sonuç 189a düşmüş.. aradı beni düşük olcak sağlıklı değilmiş demekki bi kaç güne hatta yarına yoğun kanaman olur düşürürsün dedi.. dün sabahtan beri ne kanama var ne ağrı öyle bekliyorum canım ne olcak bilmiyorum