KevserT Kızlar otururken kadıklarımda ağrı oluyor hep tuvaletim varmış gibi değişik bir şey. Oturduktan sonra geçiyor böyle bir şeyler karşılaşan var mı
Elifdikel KevserT bende de oluyor arada 17+5 günlüğüm sürekli korkudan doktora gittim bişey çıkmadı özellikle sağ kasigim ağrır
Deletedmom2 Bende tam 14 haftalığım benimde oluyor idrar yollarında çok az iltihap var ama ilaç kullanacak kadar önemli değil dedi doktor sanki bişey baskı yapıyor alttan gibi bir his ara ara sancı şeklinde kasıklarımda hissediyorum
morvili Valla 20. Haftama kadar hep kasıklarımda agrım oldu. Doktor her seferindede cok normal dedi.. Atlattık o gunlerii cok sükürr geçicek canım coook normal