Assda yanlış biliyorsunuz. Aynı benim de iç çamaşırım ıslanıyor gibiydi emin olamıyordum niye böyle diye bir kaç gün sürdü doktora gittik ve suyumdan sızıyormuş ertesi gün suni sancıyla Doğum yaptım ne açılmam ne sancım vardı tek sorun suyun sızıyor olmasıydı. Yani demek istediğim su denen şey illa herkeste bardaktan boşalırcasına olacak diye bişey Yok .