Uzun bir süreden sonra yarın bebişlerimi görcem . İkiz gebeliklerde ikili tarama olmadığı için biraz büyümelerini bekledik ... cinsiyetlerini ve herşeylerini net görücem çok heyecanlıyım ve birazda içimde endişe var . İnşallah herşey yolundadır 🙏🏼Dualarınızı beklerim🙏🏼 Giderken sizce ne yemeliyim. Çikolatamı? Sanırım hareketlilik yapıyormuş bebeklerde