Damlalokum Arkadaşlar 32 haftalık ikiz gebeyim dört gündür hastanede yatıyorum kasılmalarım var erken doğumu önlemek için dört saatte bir nidicard veriliyor bundan hariç progestan da kullanıyorum iğnesi ve kapsülü bu şekilde olup gününü dolduran var mı çok korkuyorum çok erken olduğu için 😔
AyEr Damlalokum kasılmalarım benımde oluyordu magnezyumun serumunu verfıler daha sonra eve gonderdıler kasılmaların nasıldı canım tarıf edermısın
Mrvslck Damlalokum canım ben 24. Haftadan itibaren kullandım 6 saatte bir nidicard bir ve progestan 29 haftada hastaneye yattım servisk 17 mm ve 2 cm açılmam vardı 32. Haftada 4 cm oldu açılmam 37. Haftada Doğum yaptım ama tek gebelikti
Damlalokum AyEr bebek geriliyor gibi karnım sertleşiyor birden canım ben bir ağrı hissetmiyorum sadece karnımda gerginlik oluyor ama ntsde sancılar 80-90a kadar bile çıkıyor arada