neziya Kızlar bu gün doktora gittim cinsiyet için kız dediler ama ben biraz tereddüt e kaldım bacakları hep kapatıyor du bebeğim ama doktor kız dedi
Busearassu neziya benimde öyleydi canım ama sonra gittiğimde açtı ve doktor erkek dedi kaç haftaliksin canım
Papatyapapatya neziya aynı haftada bana da kıza benziyor dedi...21de detaylıda kız dedi....yinede detaylıyı bekleyin derim...🐞🌼❤daha emin olmak için