Yusra01 Kızlar 29+4. Günlük hamileyim görümcem az önce çikolata verdi ve tarihi geçmiş 1 ay geçmiş üzerinden. Sonradan farkettik oda marketten almış bilmiyordum vallaha dedi. Yedim normalde hep bakarım yediğim şeyin tarihine ama dalgınlığıma geldi. Birşey olr mu sizce kendim için değil bebeğim için korkuyorum 😥😥
Smiley87 Yusra01 çikolata tarzı şeylerde tarihi geçince bayatlama oluyor canım , çikolatada küflenme ekşime falan olduğuna hiç rastlamadım , birşey olmaz inşallah canım korkma
Tuba-Sahra Yusra01 ürünlerin üzerinde raf ömrü yazıyorlar normalde 1 2 ay daha sıkıntı olmuyor zaten bozulmuş olsa tadı değişirdi
Ersozburcin Yusra01 bncede birşey olmaz çünkü ancak yağı çıkıyo diyo biliyorum. Ama doktoruna sor istersen.
Adencanan Yusra01 ben 25 haftalıkken tavuk yedim gıda zehirlenmesi geçirdim doktora gittim doktorum bana gıda zehirlenmelerinde bebek etkilenmez dedi
Yusra01 Smiley87 hiç tadında değişiklik yoktu bayatlama falan . Çok şaşırdım zaten tarihinin geçmiş olmasına. Kendim için zerre değil kuzum zaten bebeğim için korkuyorum ona da birşey olmaz inş😔
Yusra01 SelimsMom Bayatlamada yoktu canım işte olsa anlardım tadından ama tazeydi yedikten sonra tesadüfen farkettim tarihini😐 Rabbim korur inş 🙏
Tuba-Sahra Yusra01 biz Nestle ürünleri paketliyorduk ordan biliyorum canım inşallah bı sıkıntısı olmaz bebişin eğer çokta sorun yaparsan doktorunu arayıp danışabilirsiniz içiniz rahatlar
ozgurhayalim O sadece son tüketim tarihi canım. Tarihin geçmiş olduğu bozulduğu anlamına gelmiyor. Icini ferah tut bir şey olmaz.