TatlisBirAnne Sedahiraa Valla ben bugün yaptırdım 21+3üm. Bana geç kalmışım gibi geldi. Belki doktorunuz 3 hafta sonrasına müsaittir. Detaylı sonuçta. Yarım saat bakılıyor
Yusufunannesi_ Sedahiraa canım bana yaptıracağım zaman ben 23+4de yaptırdım randevu alırken dediler ki 24.haftada yaptırabilirsin ama 24+1 olsun artık yaptıramazsınız dediler bir yanlışlık olmuş olmalı
Sngl_mhmt Bende 20 ile 22 arasında yapılıyor diye biliyorum da doktor 24.haftamda bakacak o zmana gün verdi peritanoloji kendi doktoruma söyledim tam zamanında almıssın dedi geç olması daha iyimşş sanırım daha büyümüş oluyorlar ya