Ayseglx Bir kere kanamam oldu15. Haftamdı sanırım acile gittim doktor yoktu ebeler baktı plasenta previa hemde total dediler korkuttular beni. Şansıma doktor geldi böyle böyle diyorlar dedim o da hayır yok öyle bişey bu haftada herkesin kesesi orda oluyor dedi. Biraz araştırdım plasenta previa teşhisini 24. Haftalarda koyuyorlarmış çünkü yukarı çıkabiliyormuş o haftalara kadar hatta daha ileri haftalarda çıkanlar bile var. O yüzden elimizden geldiğince dikkat edicez kendimize inşallah çıkar yukar🙏