Aysegul27 bende ikinci oğlumu bekliyorum canım benim de kız içimden geçiyordu ama 2. paşam geliyor Hayırlı evlat olsunlar iki erkek de çok güzel.İleri de bir birlerine daha yakın oluyorlar ben tek kızım evde oğlan kardeşlerim ne kadar da olsa bir birlerine daha yakın oluyorlar her konuda canım.