Mrvylmz Merhaba arkadaşlar kısa ve öz olarak bende kendi hikayemi yazmak istedim 🙏 bir hafta önce bebeğimi artık beslenemediği için doktorumla sezeryana karar verdik ben sadece spinal istiyordum doktorum kombine yapalım sonrasında ağrıların için direk dedi tamam dedim öncelikle iğneyi hiç hisssetmedim on dakika sonra falan bir uyuşma geliyor zaten o anın mükemmelliğinden birşey hissetmek pek mümkün değil on dk içinde premsesim çıktı allahım nasıl güzel 50 cm 3 kilo olarak açtı gözlerini 38+3 te sonrasında dikişlerimi halledip beni odama aldılar gaz vs bel ağrısı ben hiçbir problem yaşamadım bol bol hastane kayısı suyu veriyor zaten böyle işleri pek beceremem kısaca yazmak istedim umarım herkes sağsalim evladına kavuşur 🙏 sorularınız olursa yardımcı olabildiğim kadar olurum 😌 biz artık happy kidsliyiz 😍
xwoman Mrvylmz bende inşallah kombine istiyorum. Ameliyat sonrasinda cok agriniz oldu mu ? Heralde bir agri pompasi oluyormus elimizde agrimiz oldugunda yada olmadan basıyormusuz ona agri falan hissedilmiyormus doğrumu? Sadece spinale gore daha mi konforlu
Mrvylmz Tugsem81 evet özel hastane kombine olarak yapılıyor ameliyat sonrasında ağrı kesiciyi epiduralle aldım belde takılı kalıyor yani hissetmiyorsunuz ama
Tugsem81 Mrvylmz hım anladım canm cok sagol bende spınal dusunuyorum benımde zorunlu sezeryan olcak ınsallah senıngıbı saglıklı atlatırız