Eyll_kuzu Güzel anneler 3 kere ultrasona girdim hep yüzü üstü yatıyor bende korkuyorum niye hep böyle duruyor diye var mı sizde de böyle duran
hunilimom Eyll_kuzu benide 17 ye kadar yüz ustuydu canım sevmiştir o pozisyonu endişelenme hiç birdahaki gitmemde çikolata ye git
hunilimom Eyll_kuzu bende aynı şekilde 17 ye hep poposu sırtı hiç yüzünüde cinsiyetini gostermedi şimdi her gittiğim de benim sevdiğim pozisyonlarda buluyorum 😂😂 anneye çekiyor demekki
Eyll_kuzu Yasemincifci ayyyy iyi olsun da yavrum hiç sıkıntı değil komşumun çocuğuda öyleymiş doğduktan sonrada öyle yatıyormuş