Nebahathumeyra ay ben de bilmiyordum şeker yüklemesi yapacagını aksamdan misafirler gelmişti ben de sabah 7de kalkıp mutfakta tatlı gördüm iki baklava bir güzel yedim sonra sabah hastaneye giderken 50 gram şeker yükleme dedi ben de onu da içtim oh bi güzel sonra yüksek 151 çıktı . Cuma günü de 100 gr yaptım allahım insallah güzel çıkar . Ptesi sonuçu ögrenecem