Adsizz kese oluşmadan daha lekelenmem gelmeye başladı kese oluştu kanama var kese etrafında dediler ilk öğrendiğim günden beri hep aynı şey leke leke ama çok şükür 12+5 olduk ama hala kese altında kanama olduğunu söylüyor kahverengi lekeyle atarsın dua et kırmızıya dönmesin diyorlar