Kubosss kesinlikle iğne canım bende hem iğne hem hap kullanıyorum ama vajinal olarak alıyorum hapı iğne daha etkili tabiki ağrıları öldürüyo sağa sola döneniyorum ağrılarıda morarmalarda 3 4 ay geçmiyo ben ağır kullandığım için belkide bende çoksükür kanama Yok ama Doğum sancılarım var 24+6 günlük olduk ciğer geliştiriciyi yaptılar bize her ihtimale karşılık heran doğura bilirim 😭😭