Pyrz86 nisanim.geldikten sonra sancim basladi aksam acile gittim 1 cm aciklign var dedilrr nstde sancik cikti ister kal yatiralim istersen git evinde sancini vek dediler bende evime geldm o gun hic uyumadm sancidan ertrsi gun de fazlalasti sancilarim sabah 6 bck gbi 10 dk bir sanci geliyordu bende sanci girdikce comelp kalktm skuat yaptim youtubeden dogum incesi hareketlerini izledim.onlari yaptim sonra sicak suya oturdum 2 defa baya sicak yaptim suyu dus aldim 8 9 saat evin icinde yurudum hic oturmadim bu arada bos durmadim hazirlandm.sancim geldikce koltuga oturup ziplamaya basladm duramayacak hale gelincede hastaneye gittim 4cm olms acikligim 3 te gttm 5 te 7 cm olmus hastanede sanci odasina aldilar ordada ayni seklde hareket yapmaya devam ettim sonra ebe geldi bebek geliyo dedi suyum gelmemisti eliyle patlatti suyum patlayinca delircek gibi agrim oldu o anda dayanamadm doguma aldilar ben bagirdim aslinda bagirmamak gerekiyomus gucluce ikin dediler 2 kere ikintim bebegn basi gorununce de biraz kesik attilar karnima bastirip son kez ikindim bebek cikti ben cok guclu ikinamadm o yuzden kestiler suan kizim.kuvezde nefes alamamis ben ikinamadgm icin buyuk abdest yapar gbi sancin geldigi anda ikinmak gerekiyor butun gucunle bebegi itiyosun ben bu sekilde atlattim ins faydali olur hareket yapmaya smdiden baslayablrsn daha kolay olur sanada ins kazasiz kurtulursn 😇