Medine55 KIZLAR 26+ 4 günlüğüz biliyorsunuz artık herşeyimşz normal sağlıklı ama bağırsak çıkışımızda genişleme var bununda kötü sonuçları olabilir demişlerdi 2 haftadır aklımı yitirdim bu gece hürmetine bebeğimi adı Yusuf emir olucak inşallh niyetinize alıp bize dua edermisiniz 🤲🏻
anapanda12 Bizde 25+4 gün olduk. Erken doğum riskimiz var dua eder dua beklerim 🤲 Rabbim acil şifalar versin hepimize inşaAllah 🤲