Rabiayce ikinci gebeliğim ve en başından beri sıkıntılıydı. Çünkü ilk gebeliğim erken doğum oldu bebeğim vefat etti. Rahim ağzı yetmezliği yüzünden. Rahim ağzı kısalıyor ve bebeğin erken gelmesine sebep oluyor. 8.haftada kanamam oldu progestana başladık 16. Haftada açılma başladı Bu sefer tedbir olarak 17.haftada serklaj oldum ama yinede açılmam var 22-23 arası kanamam oldu. Kasılmalarım şuanlık yok. Nidicard kullanıyorum günde 4 tane. Çok şükür yinede.