Duuyguum canım ben 6 yakın öğrenmiştim gebeliğimi o süreçte hep adet olacak gibi sancılarım ağrılarım oldu bazen kasıklarıma bıçak saplanır gibi oluyordu ped bile takmıştım adet olacağım diye. Korkma kanaman yoksa. Benim kasık ağrım 16 ya kadar net sürdü. Ama şimdi 20 deyiz çok şükür 🙏🏻 Bu sıralar arada bir oluyor kasık ağrısı. Bebek yerleşmeye çalışıyor ondan Ağrı oluyor 12 de hızlı bir şekilde büyüdüğü için rahmin dana çok Ağrı oluyor.