Cenyy Selam kızlar 35+2 deyim. Bir haftadır alt taraftan baskı hissediyorum, vajen kaslarımda ağrı oluyor uzun süre ayakta duramıyorum çabuk yoruluyorum adım atmakta dahi zorlanıyorum öyle oldu mu. Annem karnımın düştüğünü söylüyor bir de ara ara karnımın alt bölgesinde adet sancısı gibi hafif sancı giriyor. Bunlar doğumun yaklaştığının habercisi mi ? Endişeliyim
Panfiki Cenyy yalancı kasılma olabilir cnm bende de oluyo 35+3 üm bende bel ağrısı hafif karın ağrısı
ZeynepH Cenyy tabi alttan muayane olduysanız açılma olmustur 35 te yapmaz lar sanmıyorum da gün sancısıdır sizinki 37 38 de daha cok hissedersiniz adet sancısı gibi geliyo en basında gün sancıları ama insan söylemekle iyi etmez doğum Ağrı'sını doğru olmaz hayırlısıile kucağınıza alın ☺️ o Zaman vay be doğum böyleymiş dersiniz valla benim gibi .
Mercimek07 Cenyy adet sancısı gibi çok hafif bi sancıyla doğum yaptım yani adet sancısı gibiydi tatlım
Mucizembenim 29+4 haftalık hamileyim bugün kasıklarımda sancı var üşüttümmü diyorum acaba ya da gaz mı anlam veremiyorum ama belimde ağrıyor 😣 Doğum sancısımı ne bu bılrmedım korkutmak istemiyorum kendimi ya da eşimi ama napsam anlarım bunun ne sancısı olduğunu tecrübeli hamileler yardım lütfen 😣😣😣
Cenyy Mucizembenim o haftalarda normaldir olması canım rahim genişlemeye başladığı için ağrı yapıyor kasık veya alt karın bölgesinde
Pelin86 Benim sancim geldiginde ilk basta dedim üşütmüşüm bagirsak bölgesinde hafif agri 2, gun ishal olursun karnin agrir ayni öyleyde gecede karnima bisey batirip cikariyorlar gibiydi sabaha karsi 10dk bir di Sikklasinca yallah hastane
Cenyy Pelin86 ishal da mı olunuyor bugün başka bir yerde de gördüm doğumdan önce vücut kendini temizliyormuş ishal ve bulantı durumları oluyormuş 🤔 Allahtan bende öyle birşey yok hala ..
Bettby Cenyy evet tabiki doğum belirtileri cnm vücut hazırlık yapıyor gün gün, tabi belli olmaz bu sekilde 40ı da bulabilirsin, hepimiz hayırlısıyla doğuralım inş,bende35+3üm bu arada :)
Cenyy Bettby aa ne güzel canım🥰 seninkinin cinsiyeti ne benim kız olcak inşallah 🙈 sanrm bu gidişle 40. Haftayı buluruz biz 😅
Momymomy41 Cenyy Canm aynı belirtiler bende var çok uzun süredir çatı esnemeye başlıyor o yüzden dedi dr
Cenyy Momymomy41 teşekkür ederm tatlım ya ilk olduğu için panik yapıyorum bazen bazen de çok rahatım hormon istilası felaket bişey 🤭😄
Benay Cenyy Doğum sancısıyla yalancı sancı ayırt ediliyor canım benim 34 haftadan beri ağrılarım vardı bazen olduğum yere çökerdim ilerki haftalarda daha da hissedilecek o ağrılar ama korkma ben 41 haftada anca doğurdum şimdi ki hissettiğin ağrıları içerinde iyi hisset gerçek sancı gelince o ağrıdan farklı olduğunu göreceksin başlarda adet sancısına benziyor ama ilerledikçe o ağrı bambaşka birşeye dönüşüyor ama valla 24 saat hiç bir ağrı kesici olmadan sancı çektim 10 tane daha doğururum valla hiç korkma
Cenyy Benay ayy maşallah kuzum ya ne güzel Allahım bize de senin cesaretinden versin 🙈😍 demek ki o sancılar gelince okadar güçlü olcak ki buraya yazma fırsatım bile olmayacak 🤭☺️☺️
Gulsahural Benay adet tarihime göre 36 haftanın içindeyim ultrasona göre 37 bugün ya yani dün akşam üzeri sol kasğım da bi ağrı başladı uzun sürdü baya kesik kesik ama düzenli değil o ağrı sürekli tekrarlıyor bide vajina da böyle bi acı yanma hissi gelip gidiyor nedir bu peki bilginiz var mı 🙁
kbratsn Cenyy bende aynı sekildeyim 34 haftaliktan belli 38 haftalık oldum hala aynıyım bebek baskı yapiyo özellikle hareketli olunca bende anlam veremiyorum ikinci doğumum olmasına rağmen doğum sancısı mi geliyor takip ediyorum sadece gerisi gelirse hastaneye gidecem hemen ilk bebegimde böyle değildi hafif bi adet sancisiyla başlamıştı bunda 4 haftadır doğuruyorum sanki şuanda da başladı uyuyamiyorum da ağrıdan çıkacak gibi zorluyor çocuk kanala girdiği için doktorum bu tarz sancıların normal olduğunu söyledi hatta kendi dedi direk sana ağrı sancı yapar zorlar diye kanala yerleşmiş çocuk diye gelsin istiyorum artk çok canım aciyo 😔
Cenyy kbratsn hadi ya benim kontrolume bir hafta var canım ama demek benimki de kanala girdiyse senin gibi 38e geldiğimde daha da artacak ağrılar. Şimdiden bu baskı varsa. Ya bir de aynı annenin hamilelikleri farklı oluyormuş hep sanki ilk defa hamileymişsin gibi değil mi tamamen farklı işaretler ..
Eymenata kbratsn bende ayni durumdayim 38+1 adet sancisi gibi bebis hareketlenince asagida kasiklarimda sanci oluyor ayirt edemiyorum gercek mi degil mi sonra bi bakiyorum geciyor ama gecmeyen tek sey kasiklarimda baski hissi her an tuvalete gidecekmisim gibi bir his.. kismetse Cuma gunu sezeryan olacagim doktorum gün verdi sonunda bekler miyiz bilmiyorum🙄