Gayeee evet bebeklerimiz zayıf malesef ama yapcak bişi yok doktorum genetik olduğunu söyledi herşeyi yüyorum oysa benimde 36 da 2550 idi bana canı içerde olsun organlarında sorun olmasın alır gider kilo dedi. Ne insanlar var 600 graml 1000 grwmla bebekleri için dua eden biz böle üzülünce onlar napsın diyorum bence gayet iyi üzülme