Nefessss canım bende 1 yıl yaşadım ve bi uzman yardımıyla aştık bende şuan 6 haftalık hamileyim doktoruma danıştım normal doğum yapman zor kasılma olur bi anda dedi sezeryan önerdi yada farklı bi yöntemle normal doğum olabileceğini söyledi tam açıklamadı ama alttan uyuşturma gibi sanırım