Emmerv Meryemtoptas inşaallah bana da dememişlerdi birden oldu 1 gün önce ciğer geliştirici iğne vurulmuştum bence iğne yi doktora bi sorun
Meryemtoptas Emmerv ciğer geliştirici iğneye böbrek ten sebep mi karar verildi sizin bende pazartesi üroloji ye gitcem sonuç göstermeye eğer kötü durumdaysa böbreklerim kadın doğumcuma söylerim artık.
Aycha Emmerv Evladınızı, tez vakitte, sağlıkla kucağınıza alıp, evinize getirin inşallah. Allah küvözdeki tüm bebeklerin ve ailelerinin yardımcısı olsun.
Kahramanlar Csnım tez zamanda sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alırsın bol bol süt yapacak şeyler ye iç pekmezi cezvede kaynat içine tereyağ koy ılık ılık iç komposto iç bebeğin için güçlü ol senin için çok dua edeceğim inşallah benim oğluşumda erken doğdu böbreğim yüzünden şimdi kızım olacak aynı sıkıntılar başladı bende böbrek genişleme ve 3 adet taş var 33 haftalık olduk çok sancılanıyorum ayakta 10 dk bile duramıyorum sürekli sola yatıyordum sağ böbrek baskı olmasın diye şimdi sol böbrekte genişlemeye başlamış Dr 20 gün daha dayan sancıya dedi sağa dönüyorum ağrı sola dönüyorum ağrı sırt üstü yatınca belim ve adet sancısına benzer sancı lökosit 4-8 olması gerekirken 56 çıktı enfeksiyon da var dayanamıyorum artık bebeğim az daha kalsın diye uğraşıyorum eşim halimi görünce acıyor Dr arayıp alsınlar bebeği artık diyeceğim diyor o öyle deyince canım acıdığını saklamaya çalışıyorum her sancı olduğunda duşa giriyorum ılık su rahatlatıyor Rabbim yar ve yardımcınız olsun miniğine o senin mucizen annesi güçlü bebiş annesine kavuşmak için çabucak iyileşip büyüyecek inşallah
Emmerv Kahramanlar amin inşaallah çok teşekkür ederim canım duanı bekliyorum sen kaç haftalık doğum yapmıştın ben 25+2 günlük normal doğum yaptım bebeğim 2 kez ağladı sesini duydum şuan bilmiyorum nasıl küvezde enfeksiyon olduğu için antibiyotik kullanıyor az da olsa sütüm geliyor Rabbim sana da yardım etsin böbrek acısı çok kötü inşaallah sağ salim kucağına kızını alırsın
Kahramanlar Emmerv 32 haftalık doğdu ciğerlerde mikrop vardı ve solunumda sıkıntı vardı ciğer geliştirici iğne yaptılar karnımda ama yeterli olmadı demekki sonra tam iyileşti dedik sarılığı 21 oldu kanı değişilecek dedi sonra hastane mikrobu kaptı dediler rota virüsü oldu zatürre oldu 6 aylık olana kadar neler neler çektik çok zayıfladı ama geçti o günler şükür 6 yaşında şimdi bıcırığım
HalisEbruoban Emmerv canim bendede bobrek buyumesi oldu bebek baski yaptigi icin oluyomus ama serum taktilar ust uste sivi gecisini rahatlatip agrim gecti
Derinminakolay Emmerv bende sali günü dogum yaptim 34 haftalik kuveze koydular beslenmesi icin ama sikma canini bende çok agliyorum en azindan yasadigini biliyorum nefes aliyor ve bizim evde baktigimizdan daha iyi bakiyorlar
brldmr Derinminakolay kendinizi üzmenizin bebege ne fydası var. ayrıca 1-2 haftaya cıkar. kilosu 2500 civarıdır diye dusunuyorum. kendinizi yıpratmayın bakıma odaklanın bebegin buna ihtiyacı var. uyuyun dinlenin ameliyatı atlatmaya calısın bebek yanınıza geldiğinde tam zamanlı annelige hazır olun
Derinminakolay brldmr 1900 gram dogdu kilosu düşük olduğundan suan kuvezde ama baska herhangi bir sıkıntısı yok dua edin ne olur
brldmr Emmerv Allah yardımcınız olsun bebeginizi size bagıslasın. benim arkadasım var 27 yasında dusunun o zamanlarda 26. haftada dogmus ve hayata tutunmus aslan gibi de olmus buyuyunce
brldmr Derinminakolay dua edecegim Allah tum evlatlarımızı korusun ama siz gercekten kendinizi rahatlatmalısınız. 34 iyi bir hafta yine soyluyorum cok kısa zamanda cıkar enfeksiyon yoksa. bazen de hastaneler ihtiyacı olmayan bebekleri kuveze alıyor devletten para alabilmek icin.
Derinminakolay brldmr cok sukur allaha solunumunda herseyinde bir sıkıntı yok sadece kilosu icin tutuyoruz dediler bende hergün sütümü sağıp gonderiyorum insallah kilosunu alir yanıma gelir çünkü ozluyorum
Derin6565 Emmerv Allah sağlık sıhhat versin ben deil ama yengem öyle dogum yaptı onun 28. Haftada 1 kilo doğdu bebeyi şimdi 5 yaşında inşallah seninde sağlıkla buyur