Giizz canim agrin bikeremi oldu yoksa devam ettimi cok şiddetli sancilandim birdahada olmadi sol kasigimda hafif bir agri oluyor arada bir bugun kontrolum vardi zaten acaba acilma belirtiside olablirmi doktor bakmak icin çağırmıştı senin baska bir belirtin oldumu bebegin hareketlerinde degisiklik vs.