Ezgi1989 Kzlar ben 20+4 te gidecektim herkes 21den sonra git yazdı burda bende gaza geldm 21+5e aldım e şimdi de çevremdekiler geç diyor siz nezaman girdinizz🙄
Mervektk Ezgi1989 21+4 de benimde geç de değil doktor 20 24 hafta arası ne zaman istersen dedi bende çalştğm için 21+4 ayarlayabildim
Modies Ezgi1989 hiç geç değil. haftanızı doğru söylemeyi unutmayın Ultrasonda ölçümlerle kıyas yapacak ☺️
Nora Biraz geç gitmen daha iyi oluyormuş bebek biraz daha gelişmiş olduğu için ben 23 haftalıkken gittim