Asime Melekgizem98 msAllah canim Allah kosurun bebeklerimizi bizde bu gun 8 olduk cok sukur insAllah hersry yolunda gider 😍
Asime madl41 vallah dogdukdan sonra yine cocugum olsun diyceksin 😍💕 midemizi bulandiran kusturan cocularimiz olsun hastaliklarimiz diyil Amin 🙏🥰🤗
madl41 Asime Kız ben anneme o kadar rahat bi hamilelik yaşatmışım ki aslında neden benim fasulye beni süründürüyor acillerde anlamadım 😅😅 Buna da şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
Gozdeegezer Asime salcalı yemeklere oluyor bulantı feln arada kramplar oluyor ama yorulduğum zamanlar yemek görünce kusuyorum 😞
Svdbkn Gksu55 doktorum normal olduğunu söylemişti adet ağrısı gibi olur demişti.. 12 haftalığız bende de ara ara oluyo korkutmayın kendinizi Allahın izniyle sağ salim 😊
Fonem34 Ben de 7+5 im. Bugün kalp atışını gördük 🥰 kan tahlili fln yapıldı. Şimdi internetten baktım herşey normal. TSH 2.9 yazıyor. Normalde kimi 3 den aşağı olması lazım diyor kimleri de 2.5 en fazla olması gerekiyor diyorlar. Sizinkiler kaç acaba kizlar ?
Dudus Fonem34 3.5 çıktı benim gebelerde bu hormon değişirmiş endokronoloji bölümüne yönlendirdi doktorum takip edilsin dedi
Asime Hilalkula1215 canim benim Allah korusun mende yemek yeye bilmiyorum bulantim oluyo ama kuscakmis gibi diyil hafif
momof3 Asime Kramplar bulantı baş dönmesi bende de var 😥 Yarın 8 haftalığız doktor randevumuz var kalp atışını duyacağız insallah 😊🙏🏼