Srfn11 bende normalde mide sıkıntısı yaşayan bir insanım şu an 31 haftalığız ama 27. haftadan beri gırtlak yemek borumda yanma var sanki hafif bir acı biberi oraya koymuşum sürekli yanıyor gibi hem tatlı tatlı hem rahatsız edici saçlanmadan kaynaklı olur diyorlar ki gündüz rahatsız ettiği gibi gece daha fazla rahatsız ediyor ben her bu sıkıntıyı yaşadığımda ev yapımı soğuk yoğurt ve süt içtim çok iyi geldi bana geliyor da 🤗