Ayyihh Kızlar son 5 günüm kaldı çatı muayenesi oldum ne açılma var ne de nst de sancı ama beni daha çok yoran nefes darlığı nefes alamıyorum çift yastık kullanıyorum yine yok oturarak uyuyorum resmen ne kadar uyuyabilirsem o da. Aranızda benim gibi olan var mı
Gyed Ayyihh son 8 gün canım Benim de kasılmalarım başlamış ama sezeryan olacak senin bebek nasıl kilosu falan
Prettymom Ayyihh benim de öyle 😳 son 5 ama yalancı sancı bile Yok üstüne üstlük geçen haftalarda kalkıp otururken alt tarafda baskı ve ağrı hissediyordum o da gitti 😂 gelmezse Pazartesi suni ile yatışım yapılacak inşallah o zamana kadar gelir...
Caglabadis Ayyihh benimde son 5 gün geçen hafta 3853 tü kilosu iyice artıcak bende normal bekliyorum yarın nst ye çağırdı doktorum hayırlısı
Acelya20 4 günüm kaldı benimde tık yok. Nefes darlığı bende de var aynen çift yastıkla yatıyorum. Bugun doktora gideceğiz bakalım ne diyecek. Gelmezse 41 e kadar beklicez. İnsallah suni almadan gelir bebegim
Duyguanneoluyor Ayyihh evet canm başıma ne geleceğine daair hiçbir bilgim yok Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Ayyihh Gyed doktor çatın müsait dedi ama 4 olursa sezaryenle alırız dedi dua ediyorum sancım suyum falan gelsin diye ama ses yok