Elvn ayaklari kaburgamda kendini yukarı doğru itiyor iki gündür çok.hareketli sanrım doğum pozisyonu aliyor cunki donup duruyor vurduğu yere bir daha vurmuyor ve kasiklarimda hissediyorum 31 de makatdaydi yüzü içe dönüktu şimdi 33 olduk ben öyle anlıyorum yanlismi onu da bilmiyorum gerçi