Sabrszanne3535 Progestan kullanıyorum vajinadan bugün atarken top gibi bisey olduğunu hissettim başına böyle bisey gelen varmi 17 haftalik hamileyim
Tyk53 Sabrszanne3535 yani tümör tarzı korkulcak bse deil zararsız et beni oluşumu.. dogumda alıyotlar zaten bende de evlenmeden bi ay önce cıkms anlayamadım tabi alt muayne olmadgndan 7 aylık oldum hep kan geliyo ara sıra sebebide oymuş😒