seymaaygunsafca Birsin ben yasadim asiri bel agrisi bende 5. Ayin icine girdim bebegim rahim duvarina cok yakin daha sonrada kanamam oldu smdi igne ve yatis
Sngl_mhmt Aynı bende 5.5 aylık hamileyim 2 dakka ayakta kalsam belim ağrıyor bazende kaburgalarım batıyor ama normal sanırım