Zmrtbdk Smyyy canım henüz gitmedim tam 25. haftadayım ama araştırdığım kadarıyla 700 gram civarı oluyormuş.Biraz aşağı biraz yukarı olabilir tabi.
d190516 Smyyy bi saat sonra randevumuz var öğrenip yazarım 24+4 üz oğluşumla 😌20+1 ken 440 gramdı boyunu sormayı unuttum ama 🤦♀️
Zmrtbdk Smyyy şekerle ilgili bir anormallik olabilir mi? Gebelik diabeti,yüksek bebek kilosu ve amniyon sıvısında artış yapıyormuş çünkü.Şeker yüklemesi yapıldı mı? 10 gün sonra yaptırıcam ben de daha.
Nezahatozen Smyyy boyunuz biraz uzun dedi eşim ve ben uzun boylu olduğum için normal karşıladık kilosuda gayet iyi demisti
iremmvebebegi Banada önde dedi hafta olarak 25. Haftada gittim doktora 26-27. Hafta gibi bebek dedi.980 gramdı :)