Uurbsra Burcuxyz 18 19 haftalarda çok hafif böyle kıpırdanma gbi 25 ten sonra bildiğin rahmine baskı tekmeee çok net hafif acıyoo😂
nurr_kbr Zeynepkbsk normaldir canım korkma ben 22 haftalık hamileyim günü gününü tutmuyor bazen sakin oluyor bazen tam tersi hissettiriyor kendini endişelenme 😊
Zeynepkbsk ikimelekannesi___ yapıdan yapıya çocuktan çocuğa mi değişiyor ki bu hissetme şeyi benim arkadaşım 16. Haftasında hissetti enteresan :)
ikimelekannesi___ Zeynepkbsk bence öyle canım kişiye göre değişiyor benim ki hala da az oynar çok oynamaz
Fatmaklc66 Zeynepkbsk 24 haftadayim canim ama inan bende gram hissetmiyorum arada sirada bazen iki gub hissetmiyorum
eydaDoanBayram Zeynepkbsk 19 haftalık hamileyim.Bende de ayni durum oldu . Doktorum ile görüştüm önemli değil , 24 . Haftadan sonra önemsiyoruz , ilk zamanlarda bu şekilde Olabilir dedi. İçiniz ferah olsun .
Derin6565 Zeynepkbsk daha 18 haftalik normalde hissediyormusun ki benim 2. Gebeligim 20. Haftamda hissettim birde bebeyin hareketleri olmayınca doktora gidilir bi tuafsiniz
Zeynepkbsk Derin6565 tuhaf olan sizsiniz düşüncenizi kendinize saklayın.. ilk gebeligim ve bebeğim için endişelenmem tuhaf değil siz doguruncaya kadar hiç endişelenmeyin olur mu.
Taneminci Zeynepkbsk bende hissettim 18. Haftada canım ama kaç gündür bende hissedemiyorum ama küçük diye endişe etmiyorum ☺️
Arzymn Zeynepkbsk valla ben 24 haftamda hissetmiştim, ama azönce biri 12 haftada hissetmiş, sanırım bu bebekle değil hislerle alakalı 😁