Kelebegimmm valla canımngecmıs oldun bende bayagıdır oleyım ozellıkle aksamları oluyor29+3 haftadayız karında agrı bagırsak hareketlerı gaz sonra ısahal kusmalar ıkı kere oldu ıstahımda yok hıc mıdemımı usuttrum anlamıyorum doktora gıtmekde ıstemıyorum napcakkı ıkac almak ıstemıyorum