Dokuzayneya Merhaba hanımlar , bebek hareketlerini nasıl sayıyoruz bir de hangi haftadan itibaren saymamız gerekiyor. 34 haftalığım doktorum günde 10 kere oynuyor mu dedi sanırım bu yeterli bir sayı ama sormayı unuttum nasıl saymam gerektiğini ayrıca bebeğin kasılması da hareket olarak sayılıyor mu
Burjucan Dokuzayneya 1 saat olarak baz al canım hareketi duyduktan sonraki 1 saat içindeki hareketler 1 kere sayılıyormuş